top of page

Zimní soustředění leden 2022

Aktualizováno: 12. 1. 2022

Zimní soustředění v termínu od 9.1. do 12.1. 2022 proběhlo na Zelené Lhotě - Ubytování u Foltýnů.

Nebylo zaměřené na běhání, ale spíše na procházky v přírodě. Dopoledne vždy nějaká tůra, odpoledne fotbalový trénink, večer posilování a následně sauna. Ve středu se uskutečnil biatlon.

neděle 9.1. - nástup na vlak směr Hamry - Hojsova stráž ve 13:40h, už na nádraží zjišťujeme, že má vlak 25 minutové zpoždění. Po vystoupení čekala kluky 8km cesta na chatu. A večer oblíbené posilování.

pondělí 10.1. - den začal budíčkem v 7:40hod, v 8:30hod vyrážíme autem směr Hamry, kde vystupujeme na parkovišti a čeká nás výstup na Ostrý (1 293m n.m.). Po velmi náročné cestě ve sněhu se vracíme po 5,5 hodinách na chatu. Odpoledne fotbalový trénink a večer opět posilujeme a na závěr opět sauna.

úterý 10.1. - ráno se opět vydáváme na cestu kolem Nýrské vodní nádrže, 10km výlet se zvládl krásným tempem a za 2 hodiny už sedíme na obědě na chatě. Odpoledne jdeme opět na trénink a večer si zaposilujeme.

středa 11.1. - dopoledne se uskutečnil oblíbený biatlon. Celkové umístění:

1. Ondřej Hanžl 52:50s 2. Jan Fleissig 53:40s

3. Jakub Považan 54:30s 4. Marek Sedláček 54:32s

5. Martin Huspek 54:46s

6. Stanislav Brozman 55:08s

7. Filip Hanžl 57:50s

8. Daniel Bastyúr 1:02:06s

9. Dominik Smolka 1:07:42s

Odpoledne proběhl fotbalový trénink a následně vyhlášení Iron Man Šumava (biatlon, prší, fotbalgolf). První místo obsadil Ondra Hanžl (25 bodů) a o 2 a 3 rozhodly 3 disciplíny (oba totožně 23 bodů) (výdrž plank, jedna hra prší a vědomostní soutěž o sokolu) úspěšnější byl Honza Fleissig před Kubou Považanem.

Účastníci: trenér Miroslav Šiml, asistent a kuchař Pavel Foltýn st. kluci: Marek Sedláček, Martin Huspek, Stanislav Brozman, Daniel Bastyúr, Filip Hanžl, Ondřej Hanžl, Jan Fleissig, Jakub Považan, Dominik Smolka